Lp. | Rok ak. wejścia planu: 2016/2017 Data aktualizacji: 31-05-2017 | Suma godz. | ECTS | Kod kierunku: BUD | semestry | |||||||||||||||||||||||||
I | II | III | ||||||||||||||||||||||||||||
w | c | l | k | p | s | w | c | l | k | p | s | E | w | c | l | k | p | s | E | w | c | l | k | p | s | E | ||||
A | Przedmioty ogólne | 9 | 1 | 9 | 9 | 1 | ||||||||||||||||||||||||
1 | WF | 9 | 1 | 9 | 9 | 1 | ||||||||||||||||||||||||
B | Przedmioty podstawowe | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||
2 | Matematyka II (w inżynierii lądowej) | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||
C | Przedmioty kierunkowe | 270 | 22 | 150 | 30 | 15 | 75 | 135 | 30 | 15 | 60 | 19 | 15 | 15 | 3 | |||||||||||||||
3 | Wytrzymałość materiałów II | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3E | ||||||||||||||||||||||
4 | Zaawansowane materiały konstrukcyjne | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||
5 | Mechanika budowli II | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3E | ||||||||||||||||||||||
6 | Teoria sprężystości i plastyczności | 45 | 2 | 30 | 15 | 30 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||
7 | Podstawy projektowania i niezawodności | 15 | 1 | 15 | 15 | 1 | ||||||||||||||||||||||||
8 | Metody komputerowe w inżynierii lądowej | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||
9 | Konstrukcje betonowe II | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3E | ||||||||||||||||||||||
10 | Konstrukcje metalowe II | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3E | ||||||||||||||||||||||
11 | Zarządzanie przedsięwzięciami budowlanymi | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3E | ||||||||||||||||||||||
D | Przedmioty specjalnościowe | 540 | 40 | 292.5 | 15 | 22.5 | 15 | 195 | 75 | 15 | 45 | 8 | 187.5 | 22.5 | 135 | 26 | 30 | 15 | 15 | 6 | ||||||||||
12 | Autostrady, węzły i skrzyżowania | 60 | 4 | 30 | 30 | 30 | 30 | 4 | ||||||||||||||||||||||
13 | Inżynieria ruchu | 120 | 7 | 60 | 15 | 45 | 30 | 15 | 15 | 3 | 30 | 30 | 4E | |||||||||||||||||
14 | Nawierzchnie drogowe specjalne | 45 | 3 | 30 | 15 | 30 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||
15 | Ulice II | 45 | 3 | 22.5 | 22.5 | 22.5 | 22.5 | 3 | ||||||||||||||||||||||
16 | Podstawy planowania przestrzennego | 15 | 1 | 15 | 15 | 1 | ||||||||||||||||||||||||
17 | Planowanie układów komunikacyjnych | 60 | 4 | 30 | 30 | 30 | 30 | 4E | ||||||||||||||||||||||
18 | Drogi kolejowe | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||
19 | Statystyka matematyczna w inżynierii | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||
20 | Geotechnika w budownictwie drogowym | 30 | 3 | 15 | 7.5 | 7.5 | 15 | 7.5 | 7.5 | 3 | ||||||||||||||||||||
21 | Mosty II | 45 | 3 | 30 | 15 | 30 | 15 | 3E | ||||||||||||||||||||||
22 | Ekonomika budownictwa drogowego | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||
23 | Ochrona środowiska w budownictwie drogowym | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||
E | Przedmioty związane z dyplomem | 75 | 24 | 30 | 15 | 30 | 30 | 30 | 4 | 15 | 20 | |||||||||||||||||||
24 | Przedmioty wybieralne - dyplomowe | 60 | 4 | 30 | 30 | 30 | 30 | 4 | ||||||||||||||||||||||
25 | Seminarium dyplomowe z elementami ochrony własności intelektualnej | 15 | 1 | 15 | 15 | 1 | ||||||||||||||||||||||||
26 | Praca dyplomowa | 19 | 19 | |||||||||||||||||||||||||||
Razem | 924 | 90 | 487.5 | 39 | 52.5 | 45 | 300 | 225 | 30 | 45 | 105 | 30 | 217.5 | 22.5 | 165 | 30 | 45 | 39 | 30 | 30 | ||||||||||
924 | 405 | 405 | 114 | |||||||||||||||||||||||||||
Egzaminy | 8 | 4 | 3 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||
Litera "E" przy liczbie punktów ECTS wskazuje egzamin z danego przedmiotu. | ||||||||||||||||||||||||||||||
Legenda: w - wykład, c - ćwiczenia audytoryjne, l - laboratoria, k - laboratoria komputerowe, p - projekty, s - seminarium. |
Przedmioty wybieralne - dyplomowe |
|
---|---|
E1a | Estetyka w projektowaniu dróg |
E1b | Komunikacja miejska |
E1c | Analizy bezpieczeństwa ruchu drogowego |
E1e | ITS w zarządzaniu ruchem |
E1f | Komputerowe wspomaganie projektowania nawierzchni |