Lp. | Rok ak. wejścia planu: 2016/2017 Data aktualizacji: 31-05-2017 | Suma godz. | ECTS | Kod kierunku: TRA | semestry | |||||||||||||||||||||||||
I | II | III | ||||||||||||||||||||||||||||
w | c | l | k | p | s | w | c | l | k | p | s | E | w | c | l | k | p | s | E | w | c | l | k | p | s | E | ||||
A | Przedmioty ogólne | 9 | 1 | 9 | 9 | 1 | ||||||||||||||||||||||||
1 | WF | 9 | 1 | 9 | 9 | 1 | ||||||||||||||||||||||||
B | Przedmioty podstawowe | 60 | 6 | 30 | 30 | 30 | 30 | 6 | ||||||||||||||||||||||
2 | Matematyka stosowana | 30 | 4 | 15 | 15 | 15 | 15 | 4E | ||||||||||||||||||||||
3 | Metody matematyczne w transporcie | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||
C | Przedmioty kierunkowe | 405 | 31 | 195 | 120 | 30 | 60 | 150 | 105 | 15 | 30 | 24 | 45 | 15 | 15 | 30 | 7 | |||||||||||||
4 | Mechanika stosowana | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||
5 | Strategie rozwoju transportu | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||
6 | Zintegrowane systemy logistyczne | 60 | 4 | 30 | 30 | 30 | 30 | 4 | ||||||||||||||||||||||
7 | Modelowanie procesów transportowych | 45 | 4 | 30 | 15 | 30 | 15 | 4E | ||||||||||||||||||||||
8 | Systemy teleinformatyczne w transporcie | 60 | 4 | 30 | 15 | 15 | 30 | 15 | 15 | 4 | ||||||||||||||||||||
9 | Niezawodność i bezpieczeństwo w systemach transportowych | 45 | 4 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 4E | ||||||||||||||||||||
10 | Zarządzanie i sterowanie w systemach transportowych | 45 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||
11 | Pomiary i prognozowanie ruchu i przewozów | 45 | 4 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 4 | ||||||||||||||||||||
12 | Przedmioty do wyboru | 45 | 3 | 30 | 15 | 30 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||
D | Przedmioty specjalnościowe | 405 | 27 | 210 | 30 | 15 | 30 | 120 | 135 | 15 | 15 | 30 | 60 | 18 | 75 | 15 | 60 | 9 | ||||||||||||
13 | Infrastruktura transportu kolejowego | 60 | 4 | 30 | 30 | 30 | 30 | 4E | ||||||||||||||||||||||
14 | Pojazdy szynowe | 45 | 3 | 30 | 15 | 30 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||
15 | Inżynieria ruchu kolejowego | 60 | 5 | 30 | 30 | 30 | 30 | 5E | ||||||||||||||||||||||
16 | Urządzenia sterowania ruchem kolejowym | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2E | ||||||||||||||||||||||
17 | Technologia pracy stacji | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2E | ||||||||||||||||||||||
18 | Bezpieczeństwo transportu kolejowego | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||
19 | Ochrona środowiska w transporcie kolejowym | 30 | 1 | 15 | 15 | 15 | 15 | 1 | ||||||||||||||||||||||
20 | Przedmioty do wyboru | 120 | 8 | 60 | 15 | 45 | 30 | 15 | 15 | 4 | 30 | 30 | 4 | |||||||||||||||||
E | Przedmioty związane z dyplomem | 45 | 25 | 45 | 15 | 5 | 30 | 20 | ||||||||||||||||||||||
21 | Praca przejściowa | 15 | 5 | 15 | 15 | 5 | ||||||||||||||||||||||||
22 | Seminarium dyplomowe z elementami ochrony własności intelektualnej | 30 | 1 | 30 | 30 | 1 | ||||||||||||||||||||||||
23 | Praca dyplomowa | 19 | 19 | |||||||||||||||||||||||||||
Razem | 924 | 90 | 435 | 234 | 15 | 60 | 180 | 180 | 135 | 15 | 30 | 30 | 180 | 45 | 15 | 45 | 90 | 30 | 75 | 54 | 60 | 30 | ||||||||
924 | 360 | 375 | 189 | |||||||||||||||||||||||||||
Egzaminy | 7 | 3 | 3 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||
Litera "E" przy liczbie punktów ECTS wskazuje egzamin z danego przedmiotu. | ||||||||||||||||||||||||||||||
Legenda: w - wykład, c - ćwiczenia audytoryjne, l - laboratoria, k - laboratoria komputerowe, p - projekty, s - seminarium. |
Przedmioty do wyboru |
|
---|---|
C10a | Analizy mikrosymulacyjne funkcjonowania skrzyżowań |
C10b | Metody optymalizacji |
C10d | Sztuczna inteligencja w transporcie i logistyce |
C10e | Środki transportu miejskiego |
D10e | Kolej w obsłudze aglomeracji |
D21 | Prawo kolejowe |
D22 | Jakość przewozów kolejowych |
D23 | Logistyka w transporcie kolejowym |
D24 | Koleje dużych prędkości |