Lp. | Rok ak. wejścia planu: 2018/2019 Data aktualizacji: 25-05-2018 | Suma godz. | ECTS | Kod kierunku: I | semestry | |||||||||||||||||||||||||
I | II | III | ||||||||||||||||||||||||||||
W | C | L | K | S | P | W | C | L | K | S | P | E | W | C | L | K | S | P | E | W | C | L | K | S | P | E | ||||
A | Przedmioty ogólne | 90 | 5 | 15 | 75 | 15 | 15 | 2 | 60 | 3 | ||||||||||||||||||||
1 | Ekonomia menedżerska | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||
2 | Psychologia i socjologia pracy | 30 | 2 | 30 | 30 | 2 | ||||||||||||||||||||||||
3 | Technical and Professional Writing | 30 | 1 | 30 | 30 | 1 | ||||||||||||||||||||||||
B | Przedmioty podstawowe | 105 | 9 | 60 | 30 | 15 | 60 | 30 | 15 | 9 | ||||||||||||||||||||
1 | Zaawansowane techniki programowania | 60 | 5 | 30 | 30 | 30 | 30 | 5E | ||||||||||||||||||||||
2 | Komunikacja człowiek - komputer | 45 | 4 | 30 | 15 | 30 | 15 | 4E | ||||||||||||||||||||||
C | Przedmioty kierunkowe | 120 | 10 | 60 | 15 | 45 | 60 | 15 | 45 | 10 | ||||||||||||||||||||
1 | Zarządzanie projektem informatycznym | 60 | 5 | 30 | 30 | 30 | 30 | 5E | ||||||||||||||||||||||
2 | Programowanie równoległe i rozproszone | 60 | 5 | 30 | 15 | 15 | 30 | 15 | 15 | 5E | ||||||||||||||||||||
D | Przedmioty specjalnościowe | 555 | 42 | 270 | 15 | 165 | 105 | 135 | 90 | 30 | 19 | 105 | 75 | 45 | 17 | 30 | 15 | 30 | 6 | |||||||||||
1 | Współczesne formy multimedialnego przekazu | 15 | 1 | 15 | 15 | 1 | ||||||||||||||||||||||||
2 | Fizyka i fizjologia dźwięku | 60 | 4 | 30 | 30 | 30 | 30 | 4 | ||||||||||||||||||||||
3 | Technologie przekazu multimedialnego | 60 | 4 | 30 | 30 | 30 | 30 | 4 | ||||||||||||||||||||||
4 | Komputerowe przetwarzanie obrazu | 60 | 5 | 30 | 30 | 30 | 30 | 5E | ||||||||||||||||||||||
5 | Modelowanie przestrzenne | 60 | 5 | 30 | 30 | 30 | 30 | 5E | ||||||||||||||||||||||
6 | Postprodukcja przekazu medialnego | 60 | 4 | 30 | 15 | 15 | 30 | 15 | 15 | 4 | ||||||||||||||||||||
7 | Systemy CAx | 60 | 4 | 30 | 15 | 15 | 30 | 15 | 15 | 4E | ||||||||||||||||||||
8 | Wizualizacja i animacja komputerowa | 60 | 5 | 30 | 15 | 15 | 30 | 15 | 15 | 5E | ||||||||||||||||||||
9 | Programowanie grafiki komputerowej | 45 | 4 | 15 | 30 | 15 | 30 | 4 | ||||||||||||||||||||||
10 | Programowanie gier | 45 | 4 | 15 | 30 | 15 | 30 | 4 | ||||||||||||||||||||||
11 | Zarządzanie strategiczne firmą | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||
E | Przedmioty związane z dyplomem | 70 | 24 | 30 | 40 | 30 | 40 | 24 | ||||||||||||||||||||||
1 | Pracownia problemowa | 30 | 6 | 30 | 30 | 6 | ||||||||||||||||||||||||
2 | Seminarium dyplomowe | 30 | 3 | 30 | 30 | 3 | ||||||||||||||||||||||||
3 | Przygotowanie pracy dyplomowej | 10 | 15 | 10 | 10 | 15 | ||||||||||||||||||||||||
Razem | 940 | 90 | 405 | 120 | 210 | 205 | 210 | 15 | 120 | 45 | 30 | 165 | 60 | 90 | 90 | 30 | 30 | 45 | 70 | 30 | ||||||||||
940 | 390 | 405 | 145 | |||||||||||||||||||||||||||
Egzaminy | 8 | 4 | 4 | |||||||||||||||||||||||||||
Litera "E" przy liczbie punktów ECTS wskazuje egzamin z danego przedmiotu. | ||||||||||||||||||||||||||||||
Legenda: W - Wykład, C - Ćwiczenia, L - Laboratorium, K - Laboratorium komputerowe, S - Seminarium, P - Projekt. |