Lp. | Rok ak. wejścia planu: 2022/2023 Data aktualizacji: 31-01-2022 | Suma godz. | ECTS | Kod kierunku: S | semestry | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
I | II | III | IV | V | VI | VII | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
W | C | L | K | P | S | W | C | L | K | P | S | E | W | C | L | K | P | S | E | W | C | L | K | P | S | E | W | C | L | K | P | S | E | W | C | L | K | P | S | E | W | C | L | K | P | S | E | W | C | L | K | P | S | E | ||||
A | Przedmioty ogólne | 1530 | 115 | 531 | 465 | 285 | 30 | 210 | 9 | 105 | 135 | 15 | 75 | 26 | 105 | 150 | 75 | 15 | 27 | 75 | 45 | 75 | 30 | 30 | 19 | 105 | 60 | 60 | 45 | 19 | 75 | 45 | 60 | 30 | 16 | 30 | 30 | 15 | 5 | 36 | 9 | 3 | ||||||||||||||||
1 | Wychowanie fizyczne (w tym warianty wybieralne dla zwolnionych z WF) | 60 | 60 | 30 | 30 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Język angielski | 150 | 11 | 150 | 30 | 2 | 30 | 2 | 30 | 2 | 30 | 2 | 30 | 3E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Blok podstawy przedsiębiorczości (1 z 2) | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Blok podstawy prawa i ergonomia (1 z 2) | 15 | 1 | 15 | 15 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | Blok psychologiczno-etyczny (1 z 2) | 15 | 1 | 15 | 15 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | Blok komunikacyjno-negocjacyjny (1 z 2) | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 | Ochrona własności intelektualnej | 15 | 1 | 15 | 15 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 | Design thinking | 15 | 1 | 6 | 9 | 6 | 9 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 | Matematyka | 135 | 12 | 45 | 90 | 30 | 45 | 6E | 15 | 45 | 6E | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 | Wprowadzenie do fizyki | 15 | 2 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 | Termodynamika techniczna | 45 | 4 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 | Elektrotechnika | 45 | 4 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 | Mechanika ogólna | 45 | 4 | 15 | 30 | 15 | 30 | 4E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 | Wprowadzenie do MES | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 | Podstawy wytrzymałości materiałów | 60 | 5 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 5E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 | Mechanika płynów | 60 | 4 | 15 | 30 | 15 | 15 | 30 | 15 | 4E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 | Dokumentacja techniczna | 45 | 4 | 45 | 45 | 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 | Maszynoznawstwo z teorią mechanizmów i maszyn | 45 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19 | Podstawy konstrukcji maszyn | 45 | 4 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 4E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20 | Modelowanie maszyn metodami CAD | 30 | 2 | 30 | 30 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21 | Podstawy automatyzacji i robotyzacji | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 | Projektowanie procesów technologicznych | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23 | Technologie kształtowania wyrobów I | 60 | 4 | 24 | 36 | 24 | 36 | 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24 | Maszyny i urządzenia technologiczne | 45 | 3 | 30 | 15 | 30 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 | Podstawy nauki o materiałach | 60 | 6 | 30 | 30 | 15 | 15 | 3 | 15 | 15 | 3 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26 | Elementy automatyki przemysłowej | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27 | Internet przemysłowy | 45 | 3 | 15 | 30 | 15 | 30 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28 | Programowanie i systemy komputerowego wspomagania | 60 | 5 | 30 | 30 | 30 | 30 | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 | Metrologia i specyfikacja geometryczna wyrobu | 60 | 4 | 15 | 30 | 15 | 15 | 30 | 15 | 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30 | Podstawy eksploatacji | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
31 | Podstawy niezawodności | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
32 | Elektronika | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
33 | Przedmiot wybieralny (1z 2) | 45 | 4 | 30 | 15 | 30 | 15 | 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
34 | Tribologia | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
35 | Technologie kształtowania wyrobów II | 15 | 1 | 6 | 9 | 6 | 9 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
B | Przedmioty kierunkowe | 705 | 58 | 345 | 30 | 300 | 30 | 30 | 15 | 4 | 15 | 15 | 3 | 60 | 15 | 60 | 11 | 75 | 15 | 60 | 11 | 75 | 60 | 30 | 12 | 75 | 75 | 15 | 15 | 15 | 2 | |||||||||||||||||||||||||||
1 | Rozwój motoryzacji | 15 | 1 | 15 | 15 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Telematyka | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Problemy ekologiczne motoryzacji | 45 | 3 | 30 | 15 | 30 | 15 | 3E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Materiały eksploatacyjne | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | Elektryczne i hybrydowe układy napędowe pojazdów samochodowych | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | Projektowanie elementów pojazdów samochodowych | 30 | 2 | 30 | 30 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 | Budowa samochodów | 60 | 5 | 30 | 30 | 30 | 30 | 5E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 | Teoria ruchu samochodów | 45 | 4 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 4E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 | Bezpieczeństwo pojazdów i ruchu drogowego | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 | Technologia pojazdów samochodowych | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 | Konwencjonalne źródła napędu | 60 | 4 | 30 | 30 | 30 | 30 | 4E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 | Wprowadzenie do infrastruktury i organizacji transportu | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 | Podstawy mechatroniki | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 | Praktyka | 5 | 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 | Przedmiot wybieralny (1 z 2) | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 | Przedmiot wybieralny (1 z 2) | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 | Przedmiot wybieralny (1 z 2) | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 | Przedmiot wybieralny (1 z 2) | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19 | Przedmiot wybieralny (1 z 2) | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20 | Przedmiot wybieralny (1 z 2) | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21 | Przedmiot wybieralny (1 z 2) | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 | Przedmiot wybieralny (1 z 2) | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
C | Przedmioty specjalnościowe | 275 | 37 | 120 | 75 | 50 | 30 | 15 | 15 | 2 | 60 | 45 | 15 | 15 | 10 | 45 | 15 | 35 | 15 | 25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | Badania samochodów | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Urządzenia wspomagające w pojazdach samochodowych | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Mechatronika samochodowa | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Eksploatacja i diagnostyka pojazdów samochodowych | 60 | 5 | 30 | 30 | 30 | 30 | 5E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | Rekonstrukcja i symulacja zdarzeń drogowych | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | Zaawansowane metody w konstrukcji pojazdów | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 | Podstawy analizy zderzeń pojazdów | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 | Seminarium dyplomowe | 30 | 2 | 30 | 15 | 1 | 15 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 | Przygotowanie pracy dyplomowej | 5 | 15 | 5 | 5 | 15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Razem | 2510 | 210 | 996 | 495 | 660 | 30 | 290 | 39 | 135 | 135 | 30 | 75 | 30 | 120 | 150 | 90 | 15 | 30 | 135 | 60 | 135 | 30 | 30 | 30 | 180 | 75 | 120 | 45 | 30 | 165 | 45 | 135 | 60 | 30 | 165 | 30 | 120 | 30 | 15 | 30 | 96 | 30 | 35 | 24 | 30 | |||||||||||||
2510 | 375 | 375 | 390 | 420 | 405 | 360 | 185 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egzaminy | 13 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Litera "E" przy liczbie punktów ECTS wskazuje egzamin z danego przedmiotu. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Legenda: W - Wykład, C - Ćwiczenia, L - Laboratorium, K - Laboratorium komputerowe, P - Projekt, S - Seminarium. |