Lp. | Rok ak. wejścia planu: 2022/2023 Data aktualizacji: 08-02-2022 | Suma godz. | ECTS | Kod kierunku: S | semestry | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
I | II | III | IV | V | VI | VII | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
W | C | L | K | P | S | W | C | L | K | P | S | E | W | C | L | K | P | S | E | W | C | L | K | P | S | E | W | C | L | K | P | S | E | W | C | L | K | P | S | E | W | C | L | K | P | S | E | W | C | L | K | P | S | E | ||||
A | Przedmioty ogólne | 918 | 115 | 318 | 279 | 171 | 18 | 126 | 6 | 63 | 81 | 9 | 45 | 26 | 63 | 90 | 45 | 9 | 27 | 45 | 27 | 45 | 18 | 18 | 19 | 63 | 36 | 36 | 27 | 19 | 45 | 27 | 36 | 18 | 16 | 18 | 18 | 9 | 5 | 21 | 6 | 3 | ||||||||||||||||
1 | Wybrane aspekty rozwoju człowieka (w tym warianty wybieralne) | 36 | 36 | 18 | 18 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Język angielski | 90 | 11 | 90 | 18 | 2 | 18 | 2 | 18 | 2 | 18 | 2 | 18 | 3E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Blok podstawy przedsiębiorczości (1 z 2) | 18 | 2 | 9 | 9 | 9 | 9 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Blok podstawy prawa i ergonomia (1 z 2) | 9 | 1 | 9 | 9 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | Blok psychologiczno-etyczny (1 z 2) | 9 | 1 | 9 | 9 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | Blok komunikacyjno-negocjacyjny (1 z 2) | 18 | 2 | 9 | 9 | 9 | 9 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 | Ochrona własności intelektualnej | 9 | 1 | 9 | 9 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 | Design thinking | 9 | 1 | 3 | 6 | 3 | 6 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 | Matematyka | 81 | 12 | 27 | 54 | 18 | 27 | 6E | 9 | 27 | 6E | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 | Wprowadzenie do fizyki | 9 | 2 | 9 | 9 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 | Termodynamika techniczna | 27 | 4 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 | Elektrotechnika | 27 | 4 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 | Mechanika ogólna | 27 | 4 | 9 | 18 | 9 | 18 | 4E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 | Wprowadzenie do MES | 18 | 2 | 9 | 9 | 9 | 9 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 | Podstawy wytrzymałości materiałów | 36 | 5 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 5E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 | Mechanika płynów | 36 | 4 | 9 | 18 | 9 | 9 | 18 | 9 | 4E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 | Dokumentacja techniczna | 27 | 4 | 27 | 27 | 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 | Maszynoznawstwo z teorią mechanizmów i maszyn | 27 | 3 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19 | Podstawy konstrukcji maszyn | 27 | 4 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 4E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20 | Modelowanie maszyn metodami CAD | 18 | 2 | 18 | 18 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21 | Podstawy automatyzacji i robotyzacji | 18 | 2 | 9 | 9 | 9 | 9 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 | Projektowanie procesów technologicznych | 18 | 3 | 9 | 9 | 9 | 9 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23 | Technologie kształtowania wyrobów I | 36 | 4 | 15 | 21 | 15 | 21 | 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24 | Maszyny i urządzenia technologiczne | 27 | 3 | 18 | 9 | 18 | 9 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 | Podstawy nauki o materiałach | 36 | 6 | 18 | 18 | 9 | 9 | 3 | 9 | 9 | 3 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26 | Elementy automatyki przemysłowej | 18 | 2 | 9 | 9 | 9 | 9 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27 | Internet przemysłowy | 27 | 3 | 9 | 18 | 9 | 18 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28 | Programowanie i systemy komputerowego wspomagania | 36 | 5 | 18 | 18 | 18 | 18 | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 | Metrologia i specyfikacja geometryczna wyrobu | 36 | 4 | 9 | 18 | 9 | 9 | 18 | 9 | 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30 | Podstawy eksploatacji | 18 | 2 | 9 | 9 | 9 | 9 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
31 | Podstawy niezawodności | 18 | 2 | 9 | 9 | 9 | 9 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
32 | Elektronika | 18 | 3 | 9 | 9 | 9 | 9 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
33 | Przedmiot wybieralny (1z 2) | 27 | 4 | 18 | 9 | 18 | 9 | 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
34 | Tribologia | 18 | 2 | 9 | 9 | 9 | 9 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
35 | Technologie kształtowania wyrobów II | 9 | 1 | 3 | 6 | 3 | 6 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
B | Przedmioty kierunkowe | 423 | 58 | 207 | 18 | 180 | 18 | 18 | 9 | 4 | 9 | 9 | 3 | 36 | 9 | 36 | 11 | 45 | 9 | 36 | 11 | 45 | 36 | 18 | 12 | 45 | 45 | 15 | 9 | 9 | 2 | |||||||||||||||||||||||||||
1 | Rozwój motoryzacji | 9 | 1 | 9 | 9 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Telematyka | 18 | 2 | 9 | 9 | 9 | 9 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Problemy ekologiczne motoryzacji | 27 | 3 | 18 | 9 | 18 | 9 | 3E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Materiały eksploatacyjne | 18 | 2 | 9 | 9 | 9 | 9 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | Elektryczne i hybrydowe układy napędowe pojazdów samochodowych | 18 | 3 | 9 | 9 | 9 | 9 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | Projektowanie elementów pojazdów samochodowych | 18 | 2 | 18 | 18 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 | Budowa samochodów | 36 | 5 | 18 | 18 | 18 | 18 | 5E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 | Teoria ruchu samochodów | 27 | 4 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 4E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 | Bezpieczeństwo pojazdów i ruchu drogowego | 18 | 3 | 9 | 9 | 9 | 9 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 | Technologia pojazdów samochodowych | 18 | 2 | 9 | 9 | 9 | 9 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 | Konwencjonalne źródła napędu | 36 | 4 | 18 | 18 | 18 | 18 | 4E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 | Wprowadzenie do infrastruktury i organizacji transportu | 18 | 3 | 9 | 9 | 9 | 9 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 | Podstawy mechatroniki | 18 | 3 | 9 | 9 | 9 | 9 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 | Praktyka | 5 | 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 | Przedmiot wybieralny (1 z 2) | 18 | 2 | 9 | 9 | 9 | 9 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 | Przedmiot wybieralny (1 z 2) | 18 | 2 | 9 | 9 | 9 | 9 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 | Przedmiot wybieralny (1 z 2) | 18 | 2 | 9 | 9 | 9 | 9 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 | Przedmiot wybieralny (1 z 2) | 18 | 2 | 9 | 9 | 9 | 9 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19 | Przedmiot wybieralny (1 z 2) | 18 | 2 | 9 | 9 | 9 | 9 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20 | Przedmiot wybieralny (1 z 2) | 18 | 2 | 9 | 9 | 9 | 9 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21 | Przedmiot wybieralny (1 z 2) | 18 | 2 | 9 | 9 | 9 | 9 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 | Przedmiot wybieralny (1 z 2) | 18 | 2 | 9 | 9 | 9 | 9 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
C | Przedmioty specjalnościowe | 167 | 37 | 72 | 45 | 32 | 18 | 9 | 9 | 2 | 36 | 27 | 9 | 9 | 10 | 27 | 9 | 23 | 9 | 25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | Badania samochodów | 18 | 2 | 9 | 9 | 9 | 9 | 2E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Urządzenia wspomagające w pojazdach samochodowych | 18 | 3 | 9 | 9 | 9 | 9 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Mechatronika samochodowa | 18 | 2 | 9 | 9 | 9 | 9 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Eksploatacja i diagnostyka pojazdów samochodowych | 36 | 5 | 18 | 18 | 18 | 18 | 5E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | Rekonstrukcja i symulacja zdarzeń drogowych | 18 | 3 | 9 | 9 | 9 | 9 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | Zaawansowane metody w konstrukcji pojazdów | 18 | 2 | 9 | 9 | 9 | 9 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 | Podstawy analizy zderzeń pojazdów | 18 | 3 | 9 | 9 | 9 | 9 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 | Seminarium dyplomowe | 18 | 2 | 18 | 9 | 1 | 9 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 | Przygotowanie pracy dyplomowej | 5 | 15 | 5 | 5 | 15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Razem | 1508 | 210 | 597 | 297 | 396 | 18 | 176 | 24 | 81 | 81 | 18 | 45 | 30 | 72 | 90 | 54 | 9 | 30 | 81 | 36 | 81 | 18 | 18 | 30 | 108 | 45 | 72 | 27 | 30 | 99 | 27 | 81 | 36 | 30 | 99 | 18 | 72 | 18 | 9 | 30 | 57 | 18 | 23 | 15 | 30 | |||||||||||||
1508 | 225 | 225 | 234 | 252 | 243 | 216 | 113 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egzaminy | 13 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Litera "E" przy liczbie punktów ECTS wskazuje egzamin z danego przedmiotu. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Legenda: W - Wykład, C - Ćwiczenia, L - Laboratorium, K - Laboratorium komputerowe, P - Projekt, S - Seminarium. |