Lp. | Rok ak. wejścia planu: 2022/2023 Data aktualizacji: 18-02-2022 | Suma godz. | ECTS | Kod kierunku: I | semestry | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
I | II | III | IV | V | VI | VII | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
W | C | L | K | S | P | W | C | L | K | S | P | E | W | C | L | K | S | P | E | W | C | L | K | S | P | E | W | C | L | K | S | P | E | W | C | L | K | S | P | E | W | C | L | K | S | P | E | W | C | L | K | S | P | E | ||||
A | Przedmioty ogólne | 285 | 16 | 45 | 240 | 30 | 2 | 15 | 60 | 3 | 90 | 4 | 30 | 2 | 15 | 15 | 3 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | Wychowanie fizyczne | 60 | 60 | 30 | 30 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Język obcy (angielski lub inny) | 150 | 10 | 150 | 30 | 2 | 30 | 2 | 60 | 4 | 30 | 2E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Encyklopedia prawa | 15 | 1 | 15 | 15 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Przedsiębiorczość innowacyjna | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | Komunikacja interpers. i autoprezentacja | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
C | Przedmioty kierunkowe | 1350 | 110 | 660 | 270 | 390 | 30 | 165 | 150 | 30 | 28 | 150 | 75 | 75 | 27 | 150 | 30 | 120 | 26 | 135 | 15 | 135 | 20 | 60 | 30 | 30 | 9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
1 | Algebra z geometrią | 90 | 7 | 45 | 45 | 45 | 45 | 7E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Analiza matematyczna | 150 | 12 | 75 | 75 | 45 | 45 | 7 | 30 | 30 | 5E | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Podstawy fizyki | 60 | 5 | 30 | 30 | 30 | 30 | 5E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Matematyka dyskretna | 60 | 5 | 30 | 15 | 15 | 30 | 15 | 15 | 5E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | Podstawy elektroniki i techniki cyfrowej | 60 | 6 | 30 | 30 | 30 | 30 | 6E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | Statystyka matematyczna | 60 | 4 | 30 | 30 | 30 | 30 | 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 | Zagadnienia społeczne i zawodowe informatyki | 15 | 1 | 15 | 15 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 | Wstęp do programowania | 90 | 8 | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 | 8E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 | Algorytmy i struktury danych | 60 | 6 | 30 | 30 | 30 | 30 | 6E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 | Języki i paradygmaty programowania I | 60 | 5 | 30 | 30 | 30 | 30 | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 | Języki i paradygmaty programowania II | 60 | 6 | 30 | 30 | 30 | 30 | 6E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 | Systemy operacyjne | 60 | 6 | 30 | 30 | 30 | 30 | 6E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 | Mikroprocesory i mikrokontrolery | 60 | 5 | 30 | 30 | 30 | 30 | 5E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 | Grafika i komunikacja człowiek - komputer | 60 | 5 | 30 | 30 | 30 | 30 | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 | Metody obliczeniowe | 60 | 4 | 30 | 15 | 15 | 30 | 15 | 15 | 4E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 | Podstawy baz danych | 60 | 5 | 30 | 30 | 30 | 30 | 5E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 | Wstęp do sztucznej inteligencji | 60 | 4 | 30 | 30 | 30 | 30 | 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 | Systemy wbudowane | 45 | 3 | 15 | 30 | 15 | 30 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19 | Architektura systemów komputerowych | 60 | 4 | 30 | 30 | 30 | 30 | 4E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20 | Podstawy sieci komputerowych | 60 | 4 | 30 | 30 | 30 | 30 | 4E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21 | Inżynieria oprogramowania | 60 | 5 | 30 | 30 | 30 | 30 | 5E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
D | Przedmioty specjalnościowe | 845 | 84 | 390 | 390 | 30 | 35 | 60 | 60 | 8 | 90 | 90 | 18 | 150 | 150 | 30 | 28 | 90 | 90 | 30 | 5 | 30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | Grupa przedmiotów wybieralnych 1 (2 z 3) | 60 | 4 | 30 | 30 | 30 | 30 | 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Przedmiot wybieralny 1a(proszę wybrać z punktu 1 dwa przedmioty wybieralne) | 60 | 4 | 30 | 30 | 30 | 30 | 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Grupa przedmiotów wybieralnych 2 (3 z 5) | 60 | 6 | 30 | 30 | 30 | 30 | 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Przedmiot wybieralny 2a(proszę wybrać z punktu 3 trzy przedmioty wybieralne) | 60 | 6 | 30 | 30 | 30 | 30 | 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | Przedmiot wybieralny 2b(proszę wybrać z punktu 3 trzy przedmioty wybieralne) | 60 | 6 | 30 | 30 | 30 | 30 | 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | Grupa przedmiotów wybieralnych 3 (3 z 4) | 60 | 5 | 30 | 30 | 30 | 30 | 5E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 | Przedmiot wybieralny 3a(proszę wybrać z punktu 6 trzy przedmioty wybieralne) | 60 | 5 | 30 | 30 | 30 | 30 | 5E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 | Przedmiot wybieralny 3b(proszę wybrać z punktu 6 trzy przedmioty wybieralne) | 60 | 5 | 30 | 30 | 30 | 30 | 5E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 | Grupa przedmiotów wybieralnych 4 (2 z 4) | 60 | 5 | 30 | 30 | 30 | 30 | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 | Przedmiot wybieralny 4a(proszę wybrać z punktu 9 dwa przedmioty wybieralne) | 60 | 5 | 30 | 30 | 30 | 30 | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 | Grupa przedmiotów wybieralnych 5 (3 z 6) | 60 | 5 | 30 | 30 | 30 | 30 | 5E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 | Przedmiot wybieralny 5a(proszę wybrać z punktu 11 trzy przedmioty wybieralne) | 60 | 5 | 30 | 30 | 30 | 30 | 5E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 | Przedmiot wybieralny 5b(proszę wybrać z punktu 11 trzy przedmioty wybieralne) | 60 | 5 | 30 | 30 | 30 | 30 | 5E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 | Projekt zespołowy | 30 | 3 | 30 | 30 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 | Praktyka (1 miesiąc - 160 godzin) | 5 | 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 | Seminarium dyplomowe | 30 | 2 | 30 | 30 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 | Przygotowanie pracy dyplomowej | 5 | 8 | 5 | 5 | 8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Razem | 2480 | 210 | 1095 | 510 | 780 | 30 | 65 | 165 | 180 | 30 | 30 | 165 | 135 | 75 | 30 | 150 | 120 | 120 | 30 | 195 | 45 | 195 | 30 | 165 | 15 | 120 | 30 | 30 | 165 | 15 | 150 | 30 | 30 | 90 | 90 | 30 | 5 | 30 | ||||||||||||||||||||
2480 | 375 | 375 | 390 | 435 | 330 | 360 | 215 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egzaminy | 22 | 3 | 4 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Litera "E" przy liczbie punktów ECTS wskazuje egzamin z danego przedmiotu. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Legenda: W - Wykład, C - Ćwiczenia, L - Laboratorium, K - Laboratorium komputerowe, S - Seminarium, P - Projekt. |