Lp. | Rok ak. wejścia planu: 2012/2013 Data aktualizacji: 07-11-2012 | Suma godz. | ECTS | Kod kierunku: BUD | semestry | |||||||||||||||||||||||||
I | II | III | ||||||||||||||||||||||||||||
w | c | l | k | p | s | w | c | l | k | p | s | E | w | c | l | k | p | s | E | w | c | l | k | p | s | E | ||||
B | Przedmioty podstawowe | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||
1 | Matematyka II (w inżynierii lądowej) | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||
C | Przedmioty kierunkowe | 270 | 22 | 150 | 30 | 15 | 75 | 135 | 30 | 15 | 60 | 19 | 15 | 15 | 3 | |||||||||||||||
2 | Wytrzymałość materiałów II | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3E | ||||||||||||||||||||||
3 | Zaawansowane materiały konstrukcyjne | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||
4 | Mechanika budowli II | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3E | ||||||||||||||||||||||
5 | Teoria sprężystości i plastyczności | 45 | 2 | 30 | 15 | 30 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||
6 | Podstawy projektowania i niezawodności | 15 | 1 | 15 | 15 | 1 | ||||||||||||||||||||||||
7 | Metody komputerowe w inżynierii lądowej | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||
8 | Konstrukcje betonowe II | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3E | ||||||||||||||||||||||
9 | Konstrukcje metalowe II | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3E | ||||||||||||||||||||||
10 | Zarządzanie przedsięwzięciami budowlanymi | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3E | ||||||||||||||||||||||
D | Przedmioty specjalnościowe | 600 | 44 | 322.5 | 15 | 22.5 | 15 | 225 | 75 | 15 | 45 | 8 | 217.5 | 22.5 | 165 | 30 | 30 | 15 | 15 | 6 | ||||||||||
11 | Autostrady, węzły i skrzyżowania | 60 | 4 | 30 | 30 | 30 | 30 | 4 | ||||||||||||||||||||||
12 | Inżynieria ruchu | 120 | 7 | 60 | 15 | 45 | 30 | 15 | 15 | 3 | 30 | 30 | 4E | |||||||||||||||||
13 | Nawierzchnie drogowe specjalne | 45 | 3 | 30 | 15 | 30 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||
14 | Ulice II | 45 | 3 | 22.5 | 22.5 | 22.5 | 22.5 | 3 | ||||||||||||||||||||||
15 | Podstawy planowania przestrzennego | 15 | 1 | 15 | 15 | 1 | ||||||||||||||||||||||||
16 | Planowanie układów komunikacyjnych | 60 | 4 | 30 | 30 | 30 | 30 | 4E | ||||||||||||||||||||||
17 | Drogi kolejowe | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||
18 | Statystyka matematyczna w inżynierii | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||
19 | Geotechnika w budownictwie drogowym | 30 | 3 | 15 | 7.5 | 7.5 | 15 | 7.5 | 7.5 | 3 | ||||||||||||||||||||
20 | Mosty II | 45 | 3 | 30 | 15 | 30 | 15 | 3E | ||||||||||||||||||||||
21 | Ekonomika budownictwa drogowego | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||
22 | Ochrona środowiska w budownictwie drogowym | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||
23 | Przedmioty wybieralne - dyplomowe | 60 | 4 | 30 | 30 | 30 | 30 | 4 | ||||||||||||||||||||||
E | Przedmioty związane z dyplomem | 15 | 21 | 15 | 15 | 21 | ||||||||||||||||||||||||
24 | Seminarium dyplomowe | 15 | 1 | 15 | 15 | 1 | ||||||||||||||||||||||||
25 | Praca dyplomowa | 20 | 20 | |||||||||||||||||||||||||||
Razem | 915 | 90 | 487.5 | 30 | 52.5 | 45 | 300 | 225 | 30 | 45 | 105 | 30 | 217.5 | 22.5 | 165 | 30 | 45 | 30 | 30 | 30 | ||||||||||
915 | 405 | 405 | 105 | |||||||||||||||||||||||||||
Egzaminy | 8 | 4 | 3 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||
Litera "E" przy liczbie punktów ECTS wskazuje egzamin z danego przedmiotu. | ||||||||||||||||||||||||||||||
Legenda: w - wykład, c - ćwiczenia audytoryjne, l - laboratoria, k - laboratoria komputerowe, p - projekty, s - seminarium. |
Przedmioty wybieralne - dyplomowe |
|
---|---|
D1a | Estetyka w projektowaniu dróg |
D1b | Analiza bezpieczeństwa ruchu drogowego |
D1c | ITS w zarządzaniu ruchem |
D1d | Komputerowe wspomaganie projektowania nawierzchni |
D1e | Komunikacja miejska |